Søg i denne blog

søndag, januar 13, 2002

En god fredelig weekend herhjemme.

Igår var Esben og jeg en tur på skøjtebanen. Nu har Esben været der 6 gange og jeg selv 4. Der var masser at folk på isen, så mange at det var lidt svært

at komme rundt.

Idag var jeg en tur om Kilen og i samme tid 1:47 som sidste søndag og i eftermiddags så Esben og jeg Ringenes Herre.

Det var en god og en lang film. Der er tilladt over 11 år, hvilket passer fint set udfra Esben. Han er 11 år og skulle bestemt ikke se filmen alene.

Normalt siger man, når man kommer ud fra en film, at den er helt anderledes end bogen. Det gælder ikke Ringenes Herre, det er samme historie, blot fortalt

med film.



Jeg fik igår flyttet min hjemmePC ned fra første sal til Karens gamle værelse, der fremover er mit kontor.

Det virker meget bedre : Der er en dør, der kan lukkes.

Ingen kommentarer: