Søg i denne blog

onsdag, februar 27, 2002

Efter er par mættede dage, er der ro på - men vi er alle trætte. Alle (ud over jeg) er i seng her kl. lidt i 22:00.

Jeg var mandag-tirsdag på en tur med arbejde. En tur, der inkluderede akvitet hele dagen, lidt for lidt søvn og dertil lidt vin.

Da jeg så kom hjem igår skulle Anne og jeg lige i biografen, da vi havde pasning til Malthe.

Vi så Vanilla Sky, hvilket var en god oplevelse; men så var dagen også brugt.



Hunden vækkede os inat ved 3 tiden - noget med katte på taget.

Men det gav mig lige lidt tid til at få læst det sidste i en bog, jeg har været i gang med i lang tid : Prodigal Summer af Barbara Kingsolver.

Bogen var helt god: Noget interessent om det at blive gammel, det at være et menneske og så var det gennemgående tema noget med vores forhold til naturen.

Selv det sidste var faktisk behandlet, så det var til at holde ud.

Ingen kommentarer: