Søg i denne blog

onsdag, juni 05, 2002

Det er Grundlovsdag idag, så jeg arbejdede til middag. Og det er onsdag, så jeg arbejde hjemmefra.

Efter frokost var jeg en tur ude i sommersolen med mine løbesko. Ikke rundt om Kilen, men en tur langs Kilen af den røde sti. Det var en flot tur hvor jeg så mange fugle.

Bl.a. 18 fiskehejre og 20 svaner.



I timen før aftensmaden var Karen, Esben, Malthe og jeg en tur på Bremdal strand. Der var en kraftig pålandsvind men da vejret ellers var varmt, var det kun spændene.

Når man gik på pontonbroen, fik man bølgesprøjt ind over sig.



Jeg har idag valgt at jeg nu anvender "det nye komma". Derfor er der ikke komma efter "valgt" i foregående sætning. Dette er sådan da det nye komma ikke står før ledsætninger.Se DSN. Det nye komma er bedre, og det er det Karen lærer i skolen nu. Nu håber jeg at jeg kan få det lært.

Ingen kommentarer: