Søg i denne blog

torsdag, september 12, 2002

Fødselsdag gange 2. Vi har haft travlt i går(tirsdag) og i dag(onsdag). Esbens fødselsdag i dag og min i går.

Ikke at vi har haft gæster - det er først på lørdag - men med arbejdsdag for både Anne og jeg er det også nok blot at gøre lidt ekstra ud af morgen og aften.

Fx. fik vi traditionen tro engelsk morgenmad efter Esbens gaveudpakning i morges og rundstykker efter min i går.



Jeg fik dog tid til at afprøve en fødsdagsgave menlig et pulsur her til aften på en lille løbetur. Og det er en glimenrende opfindelse. For mig kan uret hjælpe med at få trænet i at løbe lidt hurtigere. Dette ved at uret fortæller mig med en biblyd når det er ved at gå for langsomt (pulsen kommer under en værdi som fx. den jeg prøvede i dag: 135).



Esben har også fået gang i et par gaver i dag : Karen og Esben har bygget noget Harry Potter Lego og vi har fået et rat med pedaler til PC-spillene til at køre.

Ingen kommentarer: