Søg i denne blog

tirsdag, december 09, 2003

Forkølet

At jeg blev godt forkølet her søndag aften er ikke værd at dvæle ved.
Mere interessent er det, at den allerede nu er kraftigt på retur og at det er så lang tid siden sidst, at jeg ikke kan huske hvornår.
Det tror jeg selvfølgelig kan have sammenhæng til at jeg får passet mit motionsprogram nogenlunde.
I november fik jeg da løbet knap 40 km og jeg har endnu ikke forsømt den ugentlige tul i motionscenteret efter at det åbnede igen i sommers efter ombygningen.
Og så har man jo heller ikke tid til forkølelser her i december - samtidig med at det er en af de farligste måneder.
Juletravlheden er begyndt. Dog må jeg nok indrømme at det mest er konen og børnene, der har travlt med alle deres kalendere og julegaveindkøb. Jeg skal måske blot have spist min daglige chokoladejulekalenderpakke og så gå til en julefrokost eller to.

Ingen kommentarer: