Søg i denne blog

lørdag, maj 14, 2005

Årets første kajaktur.

Mens resten af familien købte høns, var jeg på vandet for første gang i år.
Det er et dejligt solskinsvejr i dag, så det var en flot tur op til Venø-færgen.
Da det blæste lidt fra øst, hvilket giver bølger ind mod den østvendte strand, hvor klubben ligger, og da jeg ikke havde lyst til komme i det kolde vand, tog jeg Coastlinieren. Den vælter jeg ikke med.

Nu virkede vandet ikke så koldt, som jeg troede. Jeg synes, at foråret har været ualmindelig koldt i år, så jeg havde ikke regnet med at vandet var blevet så varmt.

Man skal have respekt for det kolde vand. I vinter druknede to kajakroere. Formodentligt på grund af det kolde vand.
Men jeg kunne mærke i dag, at når jeg har gået og fortalt mig selv, at på den baggrund hastede det ikke med at komme igang i år, ja så har det vist været mere bekvemmelighed end reelt for koldt vand.

Ingen kommentarer: