Søg i denne blog

lørdag, oktober 06, 2007

Roet 500 km i kajak i år

Med de 12 km, jeg roede i dag, er jeg kommet op på 500 km i år. Sidste år nåede jeg op på 419 km i oktober, og så heller ikke mere det år, da jeg ikke roede november og december. I år fik jeg startet i januar og har bestemt tænkt mig at ro vinteren igennem, når vejret er godt.
Godt var det i dag. En svag vind fra nordøst og den dejligste sol. Jeg fik nydt solen på vandet næsten til det sidste - den var kun lidt over horisonten, da jeg kom tilbage til klubbens bådebro kl. 18:25.
Jeg var så sent ude fordi vi i anledningen af Malthes 7 års fødselsedag i morgen havde klassen hjemme til fødselsdag i dag. Også her havde vi fornøjelse af det gode vejr til skattejagten og til sidste punkt dagen: Ristning af skumfiduser over grill på terrassen.

Ingen kommentarer: