Søg i denne blog

mandag, november 12, 2001

Det var en fin weekend :

Esben fik erstatningsfisk for de døde og gode råd om hvad der skal til for at få akvariet godt igang. Og nu ser det ud til at køre fint.

Lørdag var jeg til en synsprøve: Dommen er at jeg er blevet gammel nok til læsebriller.

Lørdag var vi og til at en meget aktiv dag på skolen med Karens klasse. Vi spillede fodbold lærte flere svære danse, spillede skak m.m. Derefter spiste vi sammen.



Søndag kom jeg ud på min løbetur om Kilen. Jeg var igen heldig med vejret og det gik meget godt (8:46).

En hel del af søndagen gik med 2 komoder fra Ikea. De sættes sammen med ganske mange skruer!



Imorgen skal jeg tidligt op: Kl. 04:44 afgår toget mod København, hvor jeg deltager i en IT-konference tirsdag-onsdag.



Ingen kommentarer: