Søg i denne blog

søndag, januar 06, 2002

Så er weekenden allerede gået.

Vi var til den familie julefrokost, der blev udskudt i julen på grund af snevejet.

Og i dag fik jeg min løbetur om Kilen og sågar også en time sammen med Esben på den nye skøjtebane.



Jeg er ved at læse Tor Nørretranders bog om Niels Bohr : Det udelelige.

Det var en bog jeg fik, da jeg blev 40 og jeg fik kun læst noget af den dengang. Den er ganske interessent og så er det hyggeligt med de minder, det giver

tilbage til studie- og skole-tiden.

Tilbage i folkeskolen var jeg interesseret i fysik specielt det med relativitetsteori. Min fysiklærer var mere interesseret i gymnastik, hvilket jeg bestemt ikke var.

Det er først da jeg nærmede mig de 40, at jeg fandt ud af hvor vigtigt det er at holde kroppen igang.

Ingen kommentarer: