Søg i denne blog

fredag, maj 10, 2002

Igår var vi i Legoland i det gode vejr.

Det, med at holde fri og så komme ud i solen og blæsten, var for meget for mit hoved. Så jeg synes, at det var en lidt hård fridag.

Men børnene havde en god tur.

Helligdagen og det gode vejr gav lange køer i Legoland.

De lange køer undgik vi ved at trække over mod de ting, der også passede Malthe fint : Sandkasse, Minetoget, Monorail m.v.



De to store og jeg fik en enkelt tur i den nye rutchebane, men det kostede lang tid i kø.



Bagefter spiste vi aftensmad i Sdr. Omme.

Alt i alt en god dag, når man lige ser bort fra mit hoved, der ikke tåler så flot en dag.



Idag var jeg så på arbjede igen. Dejligt fredeligt, ad de fleste kolleger havde fri.



Og den græsplane vi fik anlagt i efteråret, fik jeg slået idag for første gang.

Der var ligefrem nogle steder at græsset var så kraftigt, at jeg skulle ned i hastighed for at motoren ikke gik i stå.

Ingen kommentarer: