Søg i denne blog

søndag, september 29, 2002

Jeg løb 17 km i dag. Det er rekord. Den hidtil længste strækning er det jeg har løbet så tit : 14 km om Kilen fra hvor jeg bor. De 17 er rundt om Kilen men med start og mål på stadion.

Det var en fin tur (1:41). Det der fik mig til at vælge den i dag var at der står 16 km til i dag på mit halvmaratontræningsprogram.



Ellers har jeg set en del til Malthe idet Anne havde nattevagter.

Bl.a. var Esben, Malthe og jeg ude at køre med Centertoget, hvilket er en traktor forklædt som tog og noget der arrangeres af handelstandsforeningen.

Det var faktisk en god tur. Både Esben og især Malthe gik op i det. Sidst var jeg med det tog med Malthe var i Påsken. Han har udviklet sig meget siden da.

Dengang, kan jeg huske, at han kun havde tålmodighed til hele turen fordi han i anledningen af Påsken fik et påskeæg.

I dag sad han ivrigt og drejede hovedet efter hvad der nu var mest spændende : Larmede toget (traktoren) lidt ekstra fordi det gik opad eller kørte vi imod butikkernes parasoller.

Ingen kommentarer: