Søg i denne blog

onsdag, december 08, 2004

Skøjtebane er til grin

"Skøjtebane er til grin" skriver Dagbladet i dag på forsiden og jeg må give det ret. Jeg cyklede forbi på vejen hjem i dag for at se om banen var klar.
Det så ikke sådan ud, det er nok stadig for varmt. Den kiosk, der de sidste år har udlejet skøjter og solgt kaffe og slik, er nedlagt - der er nu motionscenter istedet.
Jeg selv har skøjter. Jeg vil gerne have god is, lys og lidt musik; men da også at der er lidt liv og at det er muligt at tage gæster med og så leje skøjter til dem.
Jeg håber nu stadig at Holstebro Køleservice og Struer Kommune får det til at virke - jeg har haft megen fornøjelse af banen som det bl.a. fremgår af min dagbog fra den 4. januar 2002 :
"Nytårsaftensdag prøvede Karen og Esben og jeg Struers nye skøjtebane. Det var faktisk rigtig sjovt. Der var helt skitursstemning over det med sne og oplysning af området, da det blev mørkere. "

Ingen kommentarer: