Søg i denne blog

søndag, september 06, 2009

Weekend hvor 4 haner mistede hovedet, jeg fik en vandtur og var til barnedåb

I går slagtede vi de fire af de syv kyllinger, der var blevet til hane. Min del af arbejdet er hovedsageligt at svinge øksen.
Derefter var jeg på vandet i havkajakken for lige at træne inden prøven til EPP2 på tirsdag otte dage. Det blæste meget fra vest, hvilket gjorde at jeg først opgav at træne selvredning, idet jeg lynhurtigt ville være drevet langt ud på fjorden, hvilket jeg ikke synes var ok. Så jeg trænede lidt sideforflytning og støttetag. Roede derefter en tur ud til Venø-færgen og hjem igen. Nu var klokken lidt i seks og vinden noget svagere, så jeg fik lige en tur i vandet og en selvredning med.

I dag var vi til barnedåb med min brors Asger. Det var i Lønne kirke og derefter i sommerhus med partytelt. Det ville selvfølgelig have været dejligt med lidt sol, men vinden var slet ikke som igår, næsten vindstille mellem træerne og det regnede ikke ret meget. Alt i alt var det en dejlig dag.

Ingen kommentarer: