Søg i denne blog

torsdag, august 07, 2003

Hverdage og så et fantastisk sommervejr

Vejret er som jeg husker det var, da jeg var barn.
Sol og varme så shorts og bare fødder er det eneste rigtige.
Som 44 (næsten 45) årig synes jeg ikke at det passer sig på arbejde, men straks jeg kommer hjem ryger de lange bukser, strømper og sko.

Det er det helt rigtige vejr at være cyklist i. Fx. i tirsdags og i onsdags, hvor jeg arbejder hjemmefra om formiddagen og derfor cykler på arbejde efter frokost, var himlen den klareste blå farve, temperaturen ca. 20 og en lille vind kølet ude fra Vesterhavet/Limfjorden.

I aftes var børnene og jeg nede ved Bremdal strand, hvilket er inde i Struer by. Esben var helt ude at svømme, mens vi andre nøjes med at soppe.

Her i weekenden skal vi sammen med nogle venner fra Århus til "Venø Sammensurium" på Venø. Hvor vi skal udnytte det gode vejr i telt, deltage i motionsløbet m.v.

Ingen kommentarer: