Søg i denne blog

søndag, april 17, 2005

Forårsaktiviteter

Det var et dejligt forårsvejr denne weekend. Og vi fik forberedt til den nye sæson med en ny plæneklipper og ruder i drivhuset. Den gamle plæneklipper blev efter 10 år skrottet sidste efterår, så en ny skulle der til. Det blev en Ginge Rasaero 46 Bio til 1500 i Bilka. Bio betyder, at den klipper græsset i små stykker, der så skal blive liggende og formulde. Jeg plejer heller ikke at samle græsset op, så det er nok en god ide. Nu håber jeg at den er lige så god til komme igennem, når græsset er blevet for højt.
I dag var vi ude for at hjælpe nogle venner med at bygge hus. Jeg hjalp ved at sættte loft op - det var meget hyggeligt.

Jeg har lånt Da Vinci Mysteriet på englesk og den fik jeg også et par gode timer med ude i solen igår.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Interessant.. det rejser helt sikkert visse emner.
Bedste hilsner,
Nickie, frokostordning