Søg i denne blog

onsdag, april 20, 2005

Tidens bøger

Jeg har læst nogle bøger på det sidste.

Netop færdig med "The Da Vinci Code" af Dan Brown før da "High maintenance" af Jennifer Belle og "Kaospilot fra a til z : en håndbog" af Uffe Elbæk

Det er helt fortjent at The Da Vinci Dode er den mest læste bog fornyeligt.
High maintenance var også god underholdning og kaospiloterne var ganske interessente at læse om.

Jeg nævner disse bøger, fordi denne dagbog handler om tiden - min tid og netop bøger, man har læst er gode til at afsætte punkter i tiden. En bog lever man med i en periode og så aflevere man den igen. Jeg låner faktisk alle mine bøger. The Da Vinci Code har jeg lånt privat og de andre er fra biblioteket.

Det at jeg låner dem, er måske også en grund til at jeg skiver dem så præcist ind i dagbogen. Har man blot en helt korrekt titel og forfatter og har læst den, "ejer" man jo sådan set bogen - den kan altid skaffes igen.

Ingen kommentarer: