Søg i denne blog

tirsdag, juni 14, 2005

Klubaften i Kajakklubben

Tirsdag aften er klubaften. Ok det var anden tirsdag jeg var med, men jeg synes at jeg har fået godt gang i kajaksæsonen.
Klubaftenen starter med et traditionsrigt piontløb - et handicapløb hvor man starter senere alt efter hvor god en tid man har i tidligere løb.
Vejret er forskelligt fra gang til gang. I dag var der en del vind fra syd-syd-vest og det gav ret store bølger i forhold til min balanceevne. Bølgerne var på den 2 km lange rute enten ret bagfra eller ret forfra, hvilket ikke er så svært, men jeg skulle passe på i vendingerne. Løbet er over 2 omgange, altså 4 km.
Bagefter er der efter badet samling med kaffe/kage eller evt. en øl. Her går snakken og man får orientering om hvad der sker i klubben i den nærmeste tid. I aften var det bl.a. om "Kilen Rundt" på søndag. Og så fik vi at vide at næste tirsdag vil der være en gruppe sælgere fra B&O i klubben. De har en teambuilding aktivitet, hvor lidt nærkontakt med en roklub indgår.

Vi har fået trådløst net op at køre efter en lang periode, hvor jeg forsøgte at få noget net via lysnettet Struer Data anbefalede til at virke. Det lykkes aldrig.
Nu er min arbejdsPC blevet til en bærbar og så er trådsløst net praktisk. Struer Data anbefaler det andet net med den begrundelse at trådløst er ustabilt i huse med mere end en etage. I mit tilfælde er det nu modsat. Det lysnetbaserede virkede kun i kort tid af gange, men det trådløse virker fint her oppe i sofaen foran fjernsynet - stort set så langt fra senderen som man kan komme i huset.

Ingen kommentarer: