Søg i denne blog

torsdag, juni 23, 2005

Sankt Hans aften på vandet i kajak

Da familien er rejst til Norge har jeg ikke så mange forpligtelser sådan en Sankt Hans aften. Det udnyttede jeg til at tage en tur til Humlund havn. To timer på vandet i kajak i det flotteste vejr.
Da jeg kom tilbage til Bremdal strand hen af 9-tiden var bogmesteren igang med at tale om trolle og hekse, stranden var fuld af menesker og på vandet var der mange opankerede både. jeg kom til at give en af Karens tidligere lærer et puf bagi med kajaken, da jeg bar den op. Det var altså ikke med vilje. Jeg passede virkeligt på, men svingede lige lidt for at undgå at ramme en lille pige med pakajen, der stak ud af kajaken, da jeg bar den op. Aldrig har jeg oplevet så mange mennesker på vores bådebro.

Ingen kommentarer: